Tiedotteet 2020

BILJARDI-ILTA Tule pelaamaan biljardia kylätalolle perjantai-iltaisin klo 18.
SAUVAKÄVELYÄ TORSTAISIN Lähde mukaan yhteiselle kävelylenkille sauvojen kera tai ilman torstai-iltaisin klo 18. Kokoontuminen hiekkakentällä Vojakkalantien risteyksessä.
LIIKUNTAPEUHULA PARILLISTEN VIIKKOJEN TORSTAISIN Rengon MLL yhdistyksen vetämä lasten liikuntapeuhula jatkuu parittomien viikkojen torstaina klo 18-19.30. Peuhula on tarkoitettu 2-10 vuotiaille lapsille. Lapset voivat kokeilla erilaisia sisäliikuntalajeja tai voi tulla purkamaan energiaa muuten vaan. Paikalla on valvoja, mutta lapset ovat täysi-ikäisen valvojan vastuulla. Tervetuloa mukaan! Seuraavan kerran peuhataan to 13.2.2020.
LASKIAISRIEHA SU 23.2.2020 KLO 11-14 Laskiaisena kylätalolla on tarjolla hernekeittoa ja laskiaispullia. Nuotiolla on mahdollisuus paistaa makkaraa. Järjestämme yhteistä toimintaa sään salliessa ulkona tai sisällä. Toivotaan pakkasta ja lumisadetta 😊
NAISTEN PÄIVÄ SU 8.3.2020 KLO 14-16 Juhlistamme kansainvälistä naisten päivää su 8.3 kylätalolla hyvinvoinnin ja hemmottelun merkeissä. Paikalla ovat Evelace alusvaatteiden ja Oriflame kosmetiikan esittelijät. Tarjolla on herkullista syötävää pientä maksua vastaan. Tu-le ja tuo mukaan ystäväkin!
KESÄKAHVILAAN HAETAAN TYÖNTEKIJÖITÄ Kesäkahvilan nuorten työntekijöiden haku käynnistyy. Ole yhteydessä Mäenpään Minnaan p. 050-5848683. TULOSSA! Yhdistyksen kevätkokous pidetään aprillipäivänä 1.4.2020 klo 18.
HYVINVOINTIPALVELUITA TARJOLLA KYLÄTALOLLA Hieroja Suvi Suokko tarjoaa palveluitaan Nummenkylä ry:n jäsenille. Mainitsethan jäsenyydestäsi aikaa varatessasi. Hieronnat 45 min/30 €, 60 min/40 € sekä jäsenkorjaus 90 min/50 € (opiskelijatyönä). Muille hintoihin lisätään 5 €/kerta. Va-raa aikasi Suvilta p. 045-1105099. Tulevat hierontapäivät ke 04.03, ke 01.04, ke 13.05 ja ke 10.6. Varaa ai-kasi Suvilta! JÄSENMAKSU 2020 Jäsenmaksun suuruus vuodelle 2020 on 10 euroa/ hlö. Alle 15-vuotiailta ei jäsen-maksua. Jäsenmaksun maksamalla tuet oman kylän toimintaa. Yhdistyksen tilit: Kantapankki Renko tili no: FI58 4252 0010 0712 61 Osuuspankki Renko tili no: FI12 5680 8920 0039 50 TERVEISET HALLITUKSEN KOKOUKSESTA Yhdistyksen hallitus piti kokouksen 4.2.2020. Tehtävälistalla oli vuoden 2019 toiminnan ja talouden raportoinnin valmistelu kevätkokousta varten sekä kevään toiminnan suunnittelu.

TAMMIKUUN TIEDOTE
LOPPIAISTULET SYTTYVÄT MA 6.1.2020 KLO 16-19 Kyläyhdistyksen kahvila avaa ovensa Härkätien kulkijoille loppiaisena ma 6.1.2020 klo 16-19. Tervetuloa herkuttelemaan!
BILJARDI-ILTA Tule pelaamaan biljardia kylätalolle perjantai-iltaisin klo 18 10.1.2020 alkaen.
SAUVAKÄVELYÄ TORSTAISIN ALKAEN TO 9.1.2020 Lähde mukaan yhteiselle kävelylenkille sauvojen kera tai ilman torstai-iltaisin klo 18. Aloitus 9.1.2020. Lenkin pituudesta voidaan sopia. Aloitetaan Pursunjärven kierroksella. Kokoontuminen hiekkakentällä Vojakkalantien risteyksessä.
LASTEN LIIKUNTAPEUHULA TO 16.1.2020  ja TO 30.1.2020
Rengon MLL yhdistyksen vetämä lasten liikuntapeuhula jatkuu parittomien viikkojen torstaina 16.1 ja 30.1 klo 18-19.30. Peuhula on tarkoitettu 2-10 vuotiaille lapsille. Lapset voivat kokeilla erilaisia sisäliikuntalajeja tai voi tulla purkamaan energiaa muuten vaan. Paikalla on valvoja, mutta lapset ovat täysi-ikäisen valvojan vastuulla. Tervetuloa mukaan!
SOPPALAUANTAI LA 18.1.2020 klo 11-14 Seuraava soppalauantai pidetään 18.1.2020 klo 11-14. Jos olet halukas tuleman mukaan soppalauantaiden järjestelyihin sopankeittäjäksi tai olemaan muuten avuksi, ole yhteydessä Mäenpään Minnaan (p. 050-5848683). KÄYTTÖTAVARAA KAHVIPAKETEISTA LA 18.1.2020 KLO 10 Tammikuun soppalauantaipäivänä askartelemme kahvipaketeista käyttöesineitä. Nyt on hyvä jo laittaa tyhjiä kahvipaketteja talteen. Ota mukaasi sakset, paksut sukkapuikot ja pyykkipoikia. Ilmoittaudu etukäteen pj Minnalle p. 050-5848683.
LASKIAISRIEHA SU 23.2.2020 Lisätietoa tulossa!
HYVINVOINTIPALVELUITA TARJOLLA KYLÄTALOLLA Hieroja Suvi Suokko tarjoaa palveluitaan Nummenkylä ry:n jäsenille. Mainitsethan jäsenyydestäsi aikaa varatessasi. Hieronnat 45 min/30 €, 60 min/40 € sekä jäsenkorjaus 90 min/50 € (opiskelijatyönä). Muille hintoihin lisätään 5 €/kerta. Va-raa aikasi Suvilta p. 045-1105099. Tulevat hierontapäivät 11.01.2020 ja 08.02.2020. Varaa aikasi Suvilta!
JÄSENMAKSU 2020 Jäsenmaksun suuruus vuodelle 2020 on 10 euroa/ hlö. Alle 15-vuotiailta ei jäsen-maksua. Yhdistyksen tilit: Kantapankki Renko tili no: FI58 4252 0010 0712 61 Osuuspankki Renko tili no: FI12 5680 8920 0039 50
TERVEISET HALLITUKSEN KOKOUKSESTA Yhdistyksen hallitus piti järjestäytymiskokouksen 2.1.2020. Puheenjohtajana jatkaa tänä vuonna syyskokouksessa tehtävään valittu Minna Mäenpää, varapuheenjohtajana toimii Eero Seppälä ja sihteerinä Jenni Kunnaala.